2015. december 10., csütörtök

Promóció

Már többször írtam erről, de komolyan sírni van kedvem. Levelet kapok (mint Taní-tani Online) egy szervezettől, hogy népszerűsítsük nagyszerű akciójukat. Küldenek nekem (és a sajtónak általában) egy felhívást az akcióról. A szervezetnek kitűnő, rendszeresen frissített honlapja van, a legújabb hír rajta mai. A kiküldött felhívásnak, egyáltalán az akciónak nyoma sincs a honlapon. Most ezt így hogy? Akármennyire tetszik is a dolog, nem foglalkozom vele, nem válaszolok, nem segítek. Ha nekik fontos, akkor méltóztassanak előbb a saját honlapjukon írni róla, és szigorúan azután kopogni a sajtónál. Vagy rosszul látom? Én vagyok eltájolva? Ez annyira gyakori jelenség, hogy komolyan hülyének érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése