2019. május 25., szombat

Klubkártya

Tegnap úgy döntöttem, váltok egy 50%-os StartKlub kártyát, mert betelt a közalkalmazottim :( , és hát valahogy csak kell utazni. A Keleti ugye zárva, hát gondoltam, beugrom a Nyugatiba, max. egy negyedóra. Na nem, iszonyú sor kígyózik a jegypénztárnál, ez kilátástalannak tűnik. De akkor hol? Hát ugye van ez a budapesti jegyiroda. Én még leragadtam ott, hogy valahol az Andrássyn volt egy elegáns irodájuk, az nincs messze, de gyanítottam, hogy már nem ott van. Elő a Google-t, aszongya, Teréz krt. 55. Az nem lehet messze, a Nyugati melletti házra – az Eiffel tér vagy mi másik oldalán – az van kiírva, hogy 55-57. De ott semmi ilyesmi. Megkérdezem az utcán dohányzókat, hát ők csak annyit tudnak, hogy itt semmi ilyesmi nincs. Talán a pályaudvaron. Ez igen logikus, de basszus, ide van kiírva, hogy 55. Újra keresem a neten, kiderül, hogy tényleg a pályaudvaron van, sőt azt is megtudom, hogy a 10. vágány mellett. Látok is egy irodát, de oda az van kiírva, hogy StartKlub kártya a szomszéd irodában. Szomszéd iroda? Hát van ott egy ajtó, kiírva semmi, ha ott belépsz, csak egy zárt ajtó meg egy lépcső, de tényleg minden tábla vagy ilyesmi nélkül. Isten neki, felmegyek, közben jönnek lefelé utas kinézetű emberek, ez jó jel. A második emeleten fullasztó hőségben szomorú emberek ülnek a folyosón, sorszámot húztak és várnak. Kafkai. Ki van írva, hányas kódot kell megnyomni, ha az elkészült kártyádért jöttél, de én még csak most akarom megrendelni, fogalmam sincs, azt egyáltalán lehet-e itt. De azért húzok egy 3-as kódú sorszámot. Innen már minden flottul ment, leszámítva a hosszas várakozást, és hogy átizzadtam az ingem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése