2015. szeptember 6., vasárnap

Egy hasznos táblázat

Hát ezt már teljesen elfelejtettem. De a jó Fb eszembe juttatta. :)

"12 éves koromban apám megvette nekem – mert kértem – a Képes politikai és gazdasági világatlasz c. hatalmas könyvet. Jó volt, a kamasz szeret a térképek fölé hajolva ábrándozni. Most eszembe jutott, hogy volt benne hátul egy táblázat arról, hogy a fontosabb nyelvekben milyen kiejtési szabályok érvényesülnek. És mivel azóta nem láttam máshol hasonló összefoglalást, gondoltam, megosztom az érdeklődőkkel ezt a kincsemet. Remélem, a szerzői jogok ilyen durva megsértéséért nem visz el a rendőrség. Kérem a nyelvi érdeklődésűeket, ne kezdjék el kommentelni, hogy ez sem stimmel, az sem stimmel. Biztos leegyszerűsítő, helyenként talán téves is. De az is biztos, hogy hasznos tud lenni egy ilyen." (2013)

https://docs.google.com/file/d/0B67UFWpk_-uKakNTVzNIb1dFUm8/edit?usp=sharing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése