2018. április 10., kedd

Választás után

-- Magának mi a véleménye erről a szavazásról?
-- Hát én ezt az eredményt vártam. Nem örülök neki.
-- Nem? Én örülök.
-- Igen? Miért?
-- Mert ha egy másik párt győz, az lerombol mindent, amit eddig felépítettünk.
-- Mit?
-- Mindent.
-- ?
-- Nincs munkanélküliség... Fejlődik a gazdaság. Eltakarítottunk minden szart, amit Gyurcsány felhalmozott.
-- Értem. De iszonyú a szegénység.
-- Szegények mindig voltak. Jézus is megmondta: a szegények mindig veletek lesznek. Én a Fidesz mellett vagyok, mindig mellette voltam, ha a földre tiporják is.
-- Hát nem tiporják a földre.
-- Most nem.
-- ...
-- Egy hibája van. Nem kellett volna azt a sok stadiont építeni. Nincs magyar foci... Aztán ha nem használják, tönkremegy. Építhettek volna abból a pénzből bármi mást.
-- Igen. Például ennek a kórháznak se kéne így kinéznie.
-- Bármit... De megírom majd a levelem a Fidesznek.
-- Igen? És mi lesz benne?
-- Az az én dolgom. Levéltitok is van a világon.
-- Nem akarok én olyasmit megtudni, amit nem akar elmondani.
-- Levéltitok is van a világon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése