2018. június 5., kedd

Kórházvonat

– Ide kerültem, csak azt nem tudom, miért. Kérdezem a doktor urat: "majd megbeszéljük", és már megy is tovább.
– ...
– Ajánlott nekem a doktor úr egy kórházvonatot. Hogy nekem az nagyon jó lenne, mert teljesen egyedül vagyok. Aztán egy hét múlva kérdeztem, hogy mi van azzal a kórházvonattal, azt mondta: "majd megbeszéljük", de akkor már a folyosó végében volt.
– De mi az, hogy kórházvonat?
– A kórházvonat... az egy nagy vonat... úgy kell elképzelni, mint egy tartálykocsit. És adnak hozzá két botot... Azzal kell kopogtatni, és akkor kijön belőle egy... És abba a vonatba be lehet ülni vagy feküdni vagy... be lehet feküdni. És akkor nem kell mondani semmit. ... Én nem tudom, telepátiával megy ez vagy hogyan... Nem kell mondani semmit, és már tudják, hogy mire van szükséged. Azonnal hozzák. És van ott orvos is, persze. Ki is van írva rá, hogy: orvosi vonat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése