2020. március 12., csütörtök

Szűrő

Szerintem jópofa a történet, de a végén kérés is lesz. Szóval van egy kis robotporszívóm, nagyon jó fej, és nagyon hasznos is, de kínszenvedés beszerezni hozzá a megfelelő szűrőt. (A szűrő itt olyan, mint más porszívóknál a porzsák, nem megyek bele a technikai részletekbe.) A webes találatok két részre oszthatók: egyik fele odaírja, hogy nem kapható, a másik fele nem, itt csak a megrendelés után derül ki, hogy nincs. Ilyen volt pl. a Media Markt, ahol ki is fizettem előre, majd közölték, hogy ja, nincs. Hát jó, egy darabig pihentettem a dolgot, aztán rátaláltam a Porzsák Partnerre, ahol úgy tűnt, kapható. Rendeltem is ötöt (már óvatos voltam, nem fizettem előre), mert azt ígérték, hogy öt csomag porzsáktól ingyenes a szállítás. Persze simán felszámoltak 990 Ft-ot, de hát öt szűrő nyilván nem öt csomag porzsák. Mindegy. Na jó, másnap hívnak telefonon. Kedves ügyintéző mondja, hogy sajnos nincs raktáron öt szűrő, csak kettő. Akarom-e azért? Akarom. Oké, akkor küldik. Meg is jön a küldemény, a képen látható kis bizalmas üzenettel.


Így a szállítási díj persze csaknem 100%-kal emeli az árat, de nem is ez aggaszt. Hanem hogy hogy a fenébe jutok hozzá a jövőben ehhez a vacakhoz. Szóval, ha van ötlet... SENCOR SVX71

Ööö... szóval nem szeretnék gorombának vagy hálátlannak látszani, de az talán világos a fenti bejegyzésből, hogy én egy ideje már keresem ezt a terméket, és hát a Google-t használom ilyenkor. Tulajdonképpen azok segítségére számítok, akik véletlenül tudnak valamit erről a dologról, pl. szintén használják, vagy ismernek megbízható forrásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése