2020. július 19., vasárnap

Tabbles

Hát ezt most megosztom veletek, bár egy kicsit reklámízű lesz. Régóta keresek egy olyan programot (Windowsra), ami képes arra, hogy a fájlokat címkézze, annotálja, szóval hogy hatékonyabban tudjam rendezni és keresni a dokumentumaimat. Különösen az egyre nagyobb és áttekinthetetlenebb digitális szakirodalmi gyűjteménnyel volna jó kezdeni valamit. Amiket korábban próbáltam, azok vagy nem azt csinálták, amit én szerettem volna, vagy sokba kerültek, vagy nehézkesek voltak, hibaüzenetekkel bombáztak, stb. Amit viszont ma találtam, az pont megfelelőnek tűnik erre célra: Tabbles. Címkékkel és leírásokkal láthatod el a doksikat, és nem kell különböző mappákban keresgélni, hogy nincs-e valami a gyűjteményben egy adott témáról, szakterületről. Most úgy tűnik, az ingyenes változat elég lesz nekem: 5000 fájl címkézhető, 500-hoz fűzhetünk leírást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése